zondag 24 september 2017

Omslagdoek breien met Scheepjes Whirl aurora Night tree bubbles


Ik ben niet zo van het breien, meer van het haken. Toch wilde ik graag het breien weer eens oppakken. Ik heb een bol scheepjes whirl aurora gepakt in mooie roze kleuren. Mijn breinaaldenset van Knitpro erbij en lekker aan de slag.
Ik maak een eenvoudige steek (aan lastigere steken durf ik me niet te wagen nog)  en een makkelijk patroon. om de toer 1 steek meerderen. Tot nu toe vind ik hem erg mooi worden, al ben ik nog niet zo ver..... Soms is het wel met hindernissen breien, want Nero probeerd steeds mn breinaalden te vangen. Een lekker klusje om te doen op zondag als de jongens om me heen spelen. Ik hoef niet te tellen, dus dat scheeld enorm!

Groetjes Renske
Scheepjes Whirl
Breinaaldenset Knitpro Zing
Steekmarkeerders

1 opmerking:

Smieke zei

Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien. Het zijn mooie kleuren.