vrijdag 3 maart 2017

Mijn Hygge pakket voor de ScheepjesCAL2017


De scheepjes CAL 2017 is al een paar weken aan de gang, maar ik ben dit keer nog niet begonnen.
Ik heb nog een serie werken liggen die ik af wil maken, en het lijkt me een heerlijk project om mee te nemen met mn vakantie eind april/begin mei. Daarom print ik de patronen iedere week uit en doe ze in een mapje.
Gisteren heb ik de kleuren uitgekozen, gebaseerd op het regenboog pakket, alleen heb ik gekozen voor eht garen van Yarn and colors.
Voor de stonewashed heb ik Charming gekozen en voor de Catona de Must have serie.
Ik ben helemaal blij met mn keuze, en kan niet wachten tot ik eraan kan beginnen. Maar moet toch nog even geduld hebben.....
Het voordeel van de must have, is dat alle bollen 50 gram zijn en je zeker genoeg hebt. je kan er dan ook voor kiezen een andere kleur als hoofdkleur te gaan gebruiken.....

De garens zijn te bestellen in de shop, heb ik van de kleur die je wilt niet genoeg op voorraad, stuur me een mailtje, dan heb ik ze zo bij besteld.

https://www.renskecreatief.nl/Yarnandcolors

Groeten Renske

Geen opmerkingen: