woensdag 12 oktober 2016

3x is scheepsrecht.... Wolcandy



Soms heb je van die projecten, dat je in je hoofd het fantastisch voor je ziet, maar als je eenmaal bezig bent het toch wel enorm tegenvalt.
Zo ook met mijn 2 kleuren wollcandy project. Dit viel me zo tegen, dat ik het uithaalde en weer opnieuw begon. De 2e poging was al een stuk beter dan de eerste, maar toch weer niet wat ik wilde.
Tot ik vanmiddag wat blogs aan het bekijken was en geinspireerd werd door dit blog bericht: http://www.jellina-creations.nl/blog/bloembollenveld Toen wist ik wat ik wilde. En het werden geen 2 bollen garen meer, maar 3 bollen. namelijk 2 bollen catania zwart en 1 bol wollcandy unicat garen.
En wat ben ik nu blij! Ik haak hem wel anders dan Jellina, maar door haar patroon ben ik wel geinspireerd.
Jullie zullen binnenkort de vorderingen van dit project kunnen volgen op mn blog.

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: