woensdag 13 januari 2016

Wollcandy garen, Nu te koop



Vorig jaar had ik een aantal keren Unicat garen in de shop. De leverancier van unica heeft keuzes gemaakt in de verkoop van unica, dat ze dat niet meer via wegwinkels willen, alleen nog echte winkels. Ik ben lang op zoek gegaan naar een vervanger voor Unicat, en heb een super mooi garen gevonden, wollcandy. De eigenaresse van de zaak die wollcandy verkoopt, was al lange tijd op zoek naar een nederlandse winkel die Wollcandy wilde verkopen. Twee weken terug hebben we de knoop doorgehakt, en ben ik officieel verkoper van Wollcandy geworden. De eerste doos met garen is nu onderweg van Duitsland hiernaar toe. Ik verwacht heb einde van deze week uiterlijk begin volgende week binnen.

Gisteren ben ik al begonnen met het plaatsen van de bollen in de shop, en vandaag heb ik de rest geplaatst. De bollen kunnen al besteld worden, en worden dan verzonden zodra de bollen hier aangekomen zijn. Tot mijn verassing lopen ze al heel hard, en heb ik van een heel aantal nog maar 1 die gekocht kan worden, en sommigen zijn alweer uitverkocht voor dit moment.

De bollen vind je hier: http://www.renskecreatief.nl/c-328824/wollcandy--verloop-garen


Wollcandy / Verloop garenWollcandy / Verloop garen
Ik heb 2 varianten. De ene is net als unica: 50% katoen 50% acryl.
De andere is 100% acryl.

Wollcandy is een eigen handgemaakte verloopgaren met een prachtig kleurverloop. Je kunt met 1 bol een prachtige sjaal of omslagdoek haken. Wollcandy kan gehaakt worden op naalddikte 3 tot 5/6 mm. De lengte per bol is circa 550 of 900 meter. De lengte staat vermeld per bol.
Wolcandy bestaat uit 4 draden die zorgen voor een rustig verloop in kleuren. Iedere keer veranderd er 1 draad van kleur.

Groeten Renske


Geen opmerkingen: