dinsdag 5 januari 2016

Deken haken voor Niels





Zondag had ik de deken voor Thijs afgemaakt, toen Niels bij me kwam.
"Mama ik heb over mijn deken nagedacht, en ik weet hoe je hem mag maken"
Niels wil graag een deken met allemaal restjes uit mijn restenbak (een bak van 30 bij 30 bij 30 vol met bollen aangebroken katoen) Hij wil er zelf verrassingsbollen van gaan maken.
Samen gaan nadenken hoe de deken met gaan worden. Helemaal restbollen werd wel erg druk, dachten we, en niels wil ook verschillende steken. Samen kletsend terwijl niels bollen aan het opwinden was, kwamen we er helemaal uit wat het moet gaan worden. De eerste steek hebben we samen uitgekozen en ik ben lekker begonnen.
De bollen draaide Niels met de wolwinder: http://www.renskecreatief.nl/wolwinder

Groeten Renske

1 opmerking:

Margaret zei

Wat geweldig dat jouw jongens zo goed meedenken en meehelpen. Leuk idee van Niels om een kleurige restjesdeken te willen.

Veel haakplezier, Margaret