zondag 21 juni 2015

De voetbal van Haakidee is af!






Opeens ging het heel snel met de voetbal. Ik heb een binnenkussen genaaid met de naaimachine en hem toen in elkaar gezet. Niels is super blij met zijn kussen en heeft hem meteen meegenomen naar bed.

Het patroon heb ik van: http://www.haakidee.nl/winkel/haakpatroon-voetbal-kussen/

Ik gebruikte voor dit kussen:

Phildar Phil coton 3 0201 coraline
Phildar Phil coton 3 0067 noir
NIEUW
Verder nog stof van rood katoen, en kussenvulling.

Groeten Renske



3 opmerkingen:

Unknown zei

Grappig! Ik dacht eerst dat de voetbal helemaal rond was (foto 1) en dacht al: "Huh, een kussen?", maar schijn bedriegt want op de andere foto's is duidelijk te zijn dat het een heerlijk kussen is. Echt iets voor op een jongenskamer!
Groetjes, Patricia

Dinah zei

Ja dat dacht ik eerst ook dat de voetbal rond was maar het is een kussen..en dat ligt natuurlijk veel lekkerder dan een ronde. hahahaha. Hij is leuk geworden.

Lieve groet, dinah

Dinah zei

Ja dat dacht ik eerst ook dat de voetbal rond was maar het is een kussen..en dat ligt natuurlijk veel lekkerder dan een ronde. hahahaha. Hij is leuk geworden.

Lieve groet, dinah