donderdag 9 oktober 2014

Scoodie voor Gonneke





Mijn zusje heeft vorig jaar gevraagd een scoodie voor haar te maken (een muts met een sjaal eraanvast) Ik ben toen begonnen met een garen, maar ik was niet tevreden. daarom verdween hij de kast in.... Maar nu kreeg ik van de week stone washed XL binnen (klik HIER)  en wist ik wat ik ermee ging maken. een scoody voor Gonneke.
Gisteren avond begonnen. Het haken van een project zonder patroon is altijd met vallen en opstaan. Ik was lekker op weg, en blij me de steek, maar toen de 1e bol op was, merkte ik dat hij toch te breed werd.
Dus een stukje uithalen (9 toeren) en weer verder haken. Zo is het resultaat na 1 bol haken. Ik heb zitten rekenen, en waarschijnlijk heb ik zon 8 tot 9 bollen nodig voor dit project. Dan wordt de sjaal wel lekker lang, want ze wil hem ongeveer 1,80 meter lang hebben.

Groeten Renske

Geen opmerkingen: