zaterdag 8 februari 2014

Scoodie update 1

Mijn zusje vroeg een poosje terug of ik een scoodie voor haar wilde maken. De kleuren moesten wit, grijs en zwart zijn.
Ik ben er mee aan de slag gegaan, en het eerste stuk was ik niet tevreden over. Het garen is vrij dun, dus het werkje werd ook erg dun. Bij een scoodie vind ik het grovere leuren. Daarom ben ik aan de slag gegaan met een dubbele draad, en nu ben ik erg blij met het resultaat dat ik krijg. Hij wordt ook lekker warm. Ik hoop alleen dat ik wel voldoende draad heb, maar dat zien we tegen het einde wel......
Het patroon bedenk ik zelf. dus dat zal nog wel wat uithalen en overdoen worden... Maar uiteindelijk zal het vast een leuke scoodie worden.

Groetjes Renske



1 opmerking:

Unknown zei

Wat is een scoodie???? Sorry maar mijn haaktermen reiken nog niet zo ver, ha, ha!!
Nog een fijne zondag.
Groetjes, Patricia