zondag 27 oktober 2013

Link je creatie 7 / link your stuff 7

Het is weer zondag en tijd voor de 7e link je creatie. Wat zijn er vorige week weer leuke links geplaatst! Ik heb ze weer met veel plezier bekeken.
De link die afgelopen week het meeste doorgeklikt is, is van het blog: twintig minuten . Sandra plaatste deze foto:



Een hele spannende foto vond ik het, omdat je niet wist van te voren waar je naar ging kijken.
Het bleek een tas die gemaakt is met een haaktechniek die ik nog nooit gedaan heb: tapestry. Je werkt met 2 (of meer) kleuren en de binnenkant en buitenkant worden beide even mooi.

Ik heb wat zitten googlen rond deze techniek en kwam oa deze site tegen met allemaal leuke informatie over de techniek en allemaal linken:
http://allesoverhaken.nl/tapestry-haken.html






2 opmerkingen:

Sofie zei

Leuke tas... Heb ook soms zin om dat te gaan uitproberen, maar waar heb ik nog tijd over?!? hahahaha
Dank je wel voor de wekelijkse link your stuff!

Marjan zei

Vanmorgen las ik je berichtje en het was net het zetje dat ik nodig had om met deze (voor mij)nieuwe techniek aan de slag te gaan.
Vanavond kon ik mijn resultaat (een telefoonhoesje) op mijn blog zetten (met een link naar de jouwe uiteraard!)
Dank je wel voor de links naar de sites en het zetje dat ik nodig had.
Groetjes weer
Marjan