woensdag 4 september 2013

stil geweest,

De afgelopen 2 weken ben ik erg stil geweest op mijn blog.
Ik heb een paar dagen erg druk gehad en minder gehandwerkt, maar ook ben ik bezig met een aantal projecten die ik (nog) niet kan laten zien.
Ik ben momenteel lekker druk met het testen van super leuke patronen van Vicarno. Ze maakt super leuke patronen, zowel in nederlands als engels. Oa leuke kledingstukken voor dames, maar ook leuke kledingstukken voor kinderen. Binnenkort volgen er zeker vorderingen van!
Ook heb ik zelf wat in mn hoofd, maar of dat eruit komt zoals ik in gedachten heb, dat blijft nog even spannend.
Hier een paar proeflapjes die ik afgelopen weken gemaakt heb. Dan heb ik toch nog iets te laten zien :)





Groetjes Renske

1 opmerking:

Unknown zei

O wauw, mooi!! Vooral het grijze patroon vind ik erg mooi om te zien, leuk voor een kussenhoes!!
Tot morgen, kletsen we weer gezellig bij!