zaterdag 10 augustus 2013

Summer color proeflapjes


Op vakantie heb ik deze super mooie bol Micro Summer Color van SMC gekocht. De kleuren vind ik erg mooi, en ze hebben een heel rustig overloop. Toen ik de bol vast pakte was ik meteen verkocht :) Het garen is zo ontzettend zacht! Maar het glanst ook erg mooi. Met 1 bol kan je een heel truitje maken, dat trok mij ook wel erg aan.

Gisteren heb ik de proeflapjes gemaakt. Ik moest 17 stokjes naast elkaar en 10 stokjes boven elkaar, dan komt hij op 10 bij 10 uit. Ik begon met de bovenste, haaknaald 4. die werd veel te klein. Toen naald 4.5 die was ook nog te klein. Met naald 5 kwam ik perfect uit. 5 stokjes hoog is 5 cm, (dus 10 stokjes 10 cm)
Nu kan ik beginnen met het project dat ik met dit mooie garen ga maken. Wat zal het worden?

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: