woensdag 14 augustus 2013

Summer color haken update 4

Wat ben ik toch blij met deze bol garen. Het is zo fijn haken, het is heerlijk zacht en gaat heel soepel. Voor ik er erg in had had ik weer een toer van ruim 200 steken af....
Het patroon is inmiddels veranderd van een langwerpig lapje naar een lapje wat ik helemaal rond haak. Ben benieuwd of jullie al kunnen zien wat het gaat worden. Ik heb vanavond heerlijk het haken en borduren afgewisseld, en ik hoop dat ik binnenkort weer een foto kan maken van mn borduurwerk.

Groetjes Renske




2 opmerkingen:

Unknown zei

Je hebt de vaart er goed in gehad!! Vanmorgen zag ik het en nu al weer een heel stuk verder, chapeau!

Unknown zei

Het is inderdaad heel mooi garen.
Doet echt denken aan de zomer en de zee.

Wat het gaat worden, is me nog niet heel duidelijk.

Ik ben benieuwd naar het resultaat.