woensdag 17 juli 2013

Zomerjurkje is AF!

Vandaag ben ik lekker verder gegaan met mijn zomerjurkje. Ik heb mijn atelier weer naar buiten verhuisd, en terwijl ik toezicht hield op de jongens die lekker in het zwembadje speelde, zal ik heerlijk te naaien.
De hele jurk is gevoerd met onderrok en al en aan de zijkant is een blinderits verwerkt. Nu ik zo bezig ben met het naaien merk ik weer hoe leuk ik het naaien blijf vinden en hoe bijzonder het is dat er van een platte lap stof een mooie creatie ontstaat. Ik ben erg blij met hoe hij zit, hij past overal erg mooi.

Groetjes Renske


5 opmerkingen:

Jannie zei

Ondanks dat het moeite kostte is ie echt heel leuk geworden, mijn complimenten.

Angélique zei

Heel mooi! Staat je super!

Unknown zei

Wauw hij is super leuk geworden! En het stofje is ook al zo leuk.
Groetjes Michaela.

Els zei

Staat je goed! Mooie stof ook!

SusannenSo zei

Heel erg mooi!!