vrijdag 5 juli 2013

En de winnaar is......

foto 3

Wat was het leuk om een poll te houden voor mijn volgende project!! En wat was het spannend! Maar uiteindelijk heeft dit project gewonnen! Ik hoop dat het lang zomer blijft, zodat ik lekker lang kan genieten van dit truitje. Als ik goed doorhaak, komt mijn andere project dit weekend af, dus misschien komt er snel een foto van het begin van dit truitje..... Inmiddels ben ik met mijn andere project bezig met de laatste rand zigzag. dan nog 8 bloemen en alle draden afhechten...... het schiet dus lekker op.
Het garen heb ik ook uitgekozen. Dat wordt dit garen:

Een deel zit al verwerkt in deze trui, waar ik ruim een jaar geleden mee begonnen ben, en voorlopig nog niet af is. ik heb dus besloten dat garen van de trui te gaan gebruiken voor dit leuke gehaakte truitje...

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: