maandag 29 juli 2013

borduurwerk Fractal update 3

afgelopen dagen heb ik weer lekker verder geborduurd. Ik ben ongeveer 1000 kruisjes verder gekomen. Het klinkt ontzettend veel, maar als je naar het geheel kijkt, is het eigenlijk maar heel weinig. Ik probeer iedere dag 100 kruisjes te doen, en als het lukt nog meer. Het lukt me niet iedere dag, maar gemiddeld wel gelukkig. Ik heb nog niet durven uitrekenen hoelang ik nog bezig ben als ik iedere dag 100 kruisjes doe :) Maar ik geloof voor het hele project 5 jaar, dus eigenlijk mogen het er wel iets meer dan 100 per dag zijn....Ik heb nu wel de onderste hoek bereikt, dus 3 hoeken zijn al af!

Groetjes renske

zo was hij

zo is hij nu



Al het oranje gekleurde heb ik dit keer geborduurd, dus op het patroon lijkt het toch wel redelijk wat.....





Geen opmerkingen: