dinsdag 4 juni 2013

zig zag haakproject update 3

Vandaag weer eens tuk aan mijn ig zag project

Ik kreeg op mijn vorige update een aantal leuke reacties, en een aantal vragen, ik zal ze hier even beantwoorden:

Patricia Smit zei...
Dat doe je snel! Inderdaad een verschil.
Maak je altijd eerst een proefstukje voordat je aan iets nieuws begint? Zo ja, waarom eigenlijk, gewoon nieuwsgierig, vandaar.

Hoi Patricia, Bij werkjes die een bepaalde grootte moeten krijgen / bepaalde afmeting, maak ik meestal een proeflapje. Net als bij breien. Zo weet ik dat de verhoudingen van de steken goed zijn, en dat het patroon met afmetingen die ik gebruik uitkomen. Ik doe dat niet als ik een knuffel of zo maak.

 Dinah zei...
Wordt het dan niet snel te los als je een grotere naald gbruikt? Of maakt dat niet uit?

Hoi Dinag Ja, het wordt wat losser dan een kleinere naald. Maar bij dit project is dat niet erg. Het garen kan het ook aan. Ik let daar wel goed op.



Verder zijn er veel mensen benieuwd wat het gaat worden. Hou mn blog in de gaten, dan zien jullie het vanzelf :)

Groetjes Renske


2 opmerkingen:

Dinah zei

Ik wordt wel heel erg nieuwsgierig hoor!!!! :-)

Unknown zei

Jakkes, kan slecht tegen wachten...
Hoop het snel op je blog te kunnen lezen anders probeer ik het je a.s dinsdag te ontfutselen ( je bent dus
gewaarschuwd!!!!).