maandag 3 juni 2013

zig zag haakproject update 2

Hierbij alweer mijn 2e update van mijn nieuwe haakproject.
Ik was begonnen met haaknaald nummer 4, maar na 4  toeren (a 111 stokjes) kwam ik erachter dat het te smal werd. Dus opnieuw begonnen met haaknaald nr 4,5
Nu komt hij gelukkig wel goed uit. Op de foto kan je goed zien wat voor verschil het is als je evenveel stokjes gebruikt maar een andere maat haaknaald.....

Ik vind alle reacties vandaag super op mijn eerste foto's van het project. Leuk om te lezen dat iedereen erg nieuwsgierig is wat dit gaat worden!! Hou mn blog in de gaten, dan zie je vanzelf wat het wordt. Want bij dit project werk ik niet alleen met zigzag maar ook met een ander figuur, zoals in mn eerste bericht :)

Groetjes Renske


4 opmerkingen:

Angélique zei

Tsja, deze foto vertelt nog niet veel over het project waar je aan begonnen bent, maar ja, het zijn mooie kleurtjes en je vorige project was ook zeer geslaagd, dus zal het nu ook wel goed komen ;-)

Unknown zei

Dat doe je snel! Inderdaad een verschil.
Maak je altijd eerst een proefstukje voordat je aan iets nieuws begint? Zo ja, waarom eigenlijk, gewoon nieuwsgierig, vandaar.

Ingrid zei

Wat een verschil!

Ik ben heel benieuwd, dus ik hou je blog in de gaten :-)

Groetjes Ingrid

Dinah zei

Wordt het dan niet snel te los als je een grotere naald gbruikt? Of maakt dat niet uit?