zondag 30 juni 2013

haaknaalden met fimo klei

Ik werk erg graag met mijn verdikte haaknaald nr 4. Die heb ik zelf verdikt met fimo klei. Nu ben ik alleen met een ander project bezig, en daarbij gebruik ik naald 4,5 dus kan ik mijn fijne naald niet gebruiken. Daarom heb ik vanmiddag met Thijs samen haaknaald 3,5  4,5 en 5 verdikt met fimo klei. Thijs heeft alle kleuren uitgekozen en vond het heel leuk om mee te helpen met dit leuke klusje. Hopelijk kan ik ze snel gaan uitproberen met mn haakwerk.

Groetjes renske




4 opmerkingen:

olifantje68 zei

Ohh, wat een mooie kleurtjes, lekker vrolijk
groetjes annie

Unknown zei

Mooi Geworden!!
Hoe is het ondertussen met je rug?
Groetjes Patricia

Anoniem zei

ziet er kei leuk uit en wat gezellig zo samen
liefs jenneke

Little Train zei

Wat een idee! Super leuk en handig.