donderdag 13 juni 2013

een hoop naaiprojecten in de maak......

Vorige week vroeg Patricia (http://decreatieveuil.blogspot.nl/) of ik zin had om op de wehleriade gezellig bij haar in de kraam te staan (klik hier voor info). Voor mn verhuizing vorig jaar deed ik dat regelmatig in regio utrecht, maar hier in de omgeving heb ik het nog niet (durven) doen. Ik vond het zo'n leuk voorstel dat ik niet lang na hoefde te denken, en ja gezegd heb. We hebben samen een kraam van 4 meter, dus lekker veel ruimte.... Dat gaf me ook weer een hele grote inspiratie stoot, zodat ik weer lekker achter mijn naaimachine aan de slag wilde gaan. Dus het weekend de zolder weer verder opgeruimd, en gisteren de naaimachine er weer bij gepakt. Terwijl ik lekker bezig was, bedacht ik wat leuks om te gaan maken voor juffendag op school van de jongens, dus daar ben ik vandaag ook weer mee verder gegaan. Alles zit nog in de werkfase, maar het begin is er zeker. Al het naaien op de naaimachine is klaar. Ik moet nu alles nog goed knippen, draaien, vullen en dichtnaaien, en dan heb ik een leuke nieuwe voorraad. En ik ga proberen nog veel meer te gaan maken, want ik heb ideeen zat!

Groetjes Renske


Geen opmerkingen: