vrijdag 31 mei 2013

Zo geknipt! Recept 25, recycle spijkerbroek

Vandaag heb ik op de valreep nog de uitdaging van het zo geknipt blog gemaakt, namelijk recept 25. Eigenlik een wijntas, maar ik heb er een knijpertas van gemaakt.


Zo geknipt! Sew Along

Ik heb hem iets breder gemaakt dan het patroon en van een enkele stof. Dit was een deel van de broekspijp waar ik van de week een tas van gemaakt heb. Het werkt ideaal zo op mijn wasrek. Een erg leuk ding om te maken, en ook lekker makkelijk.

Groetjes Renske





3 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

wat grappig dat je voor dit patroon een gerecyclede pijp van een spijkerbroek hebt gebruikt!

Dinah zei

Wat kan je toch een hoop maken van een oude spijkerbroek...

Fijn weekend, dinah

JoJo zei

Leuk geworden. Ik heb sinds zaterdag het boek ook (gewonnen dat is dan wel weer mazzel hebben). Dus ik ga van de week eens even kijken wat ik er uit ga maken. Dit is in elk geval ook wel iets voor mij want die knijpers slingeren overal. groet jolanda