woensdag 27 maart 2013

weer 2 grannys af en de tuin


Het gaat lekker met de grannys. Ik heb er weer 2 af. Ik kom nu al een heel eind voor de tas die ik wil maken.... Moet nu maar eens aan de slag met het afwerken van alle draden.

De tuin gaat lekker. Al brengt het ons ook wel verassingen, zoals erg veel verschillende stenen in de grond.... ruim 10 kikkers in en onder de fontijnbak enz enz. Maar we zien hem met de dag opknappen.
Vanmorgen werd de container voor het puin geleverd. Een hele grote vrachtwagen en de container ging gewoon over de auto's heen. Heel eng om te zien, maar hij staat. Nu de container weer vullen met al het puin........






Groetjes Renske 



3 opmerkingen:

Unknown zei

Wow jullie gaan hard met de tuin zeg, wat zal het mooi gaan worden!!
Je granny`s zijn ook een plaatje..benieuwd naar het eindresultaat.
Lieve groet Hester

Mamadoggie zei

Wat een werk toch, zo'n tuin. Dapper om er überhaupt aan te beginnen.... Dan heb ik het met mijn balkonnetje toch iets makkelijker!

Groetjes,
Marieke

creama zei

Wat een klus...succes!
groeten Cream@