maandag 11 maart 2013

de winnaar is....

Net heeft random.org de winnaar getrokken. 1 persoon had een dubbele reactie gegeven, dus die heb ik eerst uit de lijst gehaald zodat elk nummer netjes 1 keer meedeed.

de winnaar is:

Blogger Ellen van Vuuren zei...
jaja lid geworden bij irene
en een berichtje achter gelaten en natuurlijk ga ik een linkje maken !

lieve groetjes, Ellen
http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/


Gefeliciteerd Ellen!

Mail je me je adres even naar: renskepr(at)gmail.com Dan stuur ik je adres door naar Irene.

Groetjes Renske

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ellen van harte gefeliesssss enne renske dank je wel voor de kans

lieve groet jenneke

Unknown zei

oh...:-)
naja...
blij verrast !!!
super
wort bijna verlegen van al die prijzen hihi...
ik ga je mailen

alvast heel erg dankjewel
xxx

Unknown zei

Ellen lieverd van harte gefeiess.
En Renske, dankj je wel voor de gegeven kans.
Lieve groet Hester

Unknown zei

Leuk meis, gefeliciteerd met je prijs, Renske bedankt!