vrijdag 8 februari 2013

2 brandweermannen en een jasje voor een weckpot

Vanmorgen was het dan eindelijk carnaval op school. De jongens konden niet meer wachten met het aantrekken van hun brandweerpakken. Ze zijn er zo trots op! En we hebben het pak compleet gemaakt met mooie helmen. Ze rende vanmorgen naar school, want lopen doen brandweermannen niet :)












Gisteren heb ik ook dit hoesje / jasje gemaakt voor mijn draadjesweckpot. Hij is nog niet af, want ik wil hem nog gezellig gaan versieren met bloemetjes enzo, maar het begin is er.....
Ik heb niet met patroon gehaakt, maar ben gewoon begonnen en heb steeds opgemeten of hij past of niet. Soms even een toer uitgehaald omdat ik wat moest meerderen of minderen, maar in een paar uurtjes was het hoesje af.
Ik heb er bandgaren van phildar ete voor gebruikt kleur jeans


Groetjes Renske

1 opmerking:

Gera zei

Het was vast een superfeest!

Groetjes, Gera