zaterdag 19 januari 2013

wel gehaakt, geen foto, maar wel een boekrecentie

Vandaag heb ik heerlijk zitten te haken in de dierentuin terwijl de jongens de binnenspeeltuin onveilig maakte. Helaas kan ik de foto nog niet laten zien, want dit werkje gaat meedoen aan een wedstrijd op een van de clubs waar ik lid ben.

Wel wil ik jullie wat vertellen over mijn ervaringen met het boek: Basishandboek haken van Susie Johns

Het is een leuk boek om eens door te kijken. Er staan veel voorbeelden in, en het is rijk gevuld met mooie foto's. Je kan er er veel steken en verschillende technieken in vinden, en ook bijvoorbeeld de verschillen tussen materialen, verschillende groottes van haaknaalden, enz. Veel foto's om de uitleg duidelijker te maken.
Wel vind ik dat het boek soms wat onoverzichtelijk is door alle informatie die erin staat.
Je kan er veel vinden over de verschillende steken en er veel ideeën uit halen.
Het is een boek wat ik leuk vond om door te bladeren, maar ik zou hem zelf niet zo snel aanschraffen. Ik heb inmiddels leukere boeken gezien over de basis van haken.

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: