vrijdag 4 januari 2013

varkencupcake gehaakt uit dierencupcakes haken van marieke dissel

Dag 4

Van de week was ik in de bibliotheek en toen kwam ik dit super leuke boekje tegen van Marieke Dissel. Ik kende het boekje al wel, en hij staat al een poos op mn verlangenlijstje, maar ik had hem nog niet. Ik kon hem uiteraard niet laten liggen en ben er meteen wat uit gaan maken.
Dit is het resultaat geworden, een super leuk varkentje.
Ik volg ook het blog van marieke al een poos en sinds een tijdje volg ik haar ook op twitter. Toen ik gisteren twitterde dat ik dit boek had, kreeg ik super leuke reacties van Marieke terug.

Echt de moeite waard om dit boek eens te gebruiken.

Groetjes Renske







1 opmerking:

Mariska zei

Hoi, Wat een super leuk cupe cake. varkentje zeg. Ik ben net ook begonnen met beestjes haken.

Creagroet, Mariska