vrijdag 1 maart 2013

Haaknaalden give away

Omdat ik bijna op de 200 volgers zit en er ontzettend veel mensen regelmatig terug komen op mijn blog, wil ik graag een give away weggeven.

Ik heb een hele mooie set met nieuwe haaknaalden, die ik een van jullie graag kado wil geven.

Wat moet je ervoor doen?

- je moet volger zijn van mijn blog
- je moet een berichtje achterlaten onder dit bericht.

- Verder zou ik het leuk vinden als je deze give away op je blog zetten, of bijvoorbeeld via twitter deelt, maar dat hoeft niet om kans te maken op deze set.

De give away loopt tot 1 maart, 20 uur. Dan maak ik in de avond de winnaar bekend.

Als ik op 1 maart 250 volgers of meer heb, verloot ik ook nog een haaknaaldenmapje die ik zelf maak met de naaimachine.

de naalden hebben een grootte van 2,0-8.0

De haaknaalden zijn ook hier te koop:
http://www.vlinderontwerp-webwinkel.nl/haaknaalden

Groetjes Renske


74 opmerkingen:

Unknown zei

Ik doe graag mee! Groetjes, Maaike

biootje zei

ohhhhhhhh dat vind ik nog eens een leuke give away! ik haak nog niet zo heel lang, dus mijn haaknaaldencollectie is nog lang niet compleet!

Spannend....

Groetjes, Bianca

creadientje zei

Wat een leuk blog heb je, en wat een leuke give-away! Niet dat ik geen haaknaalden heb, maar een extra setje voor mezelf of om cadeau te geven is altijd leuk! Ik doe mee :)

Unknown zei

Ik doe ook graag mee! Ik volg je blog via bloglovin.

Groetjes,
Ellen

SusannenSo zei

He wat leuk!! Ik kwam er net acter dat ik je helemaal nog niet volg *schaam* maar nu wel hoor!!! Leuke en vrolijke blog heb je!!!

Corina zei

Wat een leuke give-away, ik doe graag mee. Groetjes, Corina (tyzy)

Syb zei

Ik doe ook mee hoor !
Wat een leuk idee zeg.

JoJo zei

ben volger geworden want je hebt een leuk blog. Ik wil ook graag meedoen aan je give away

Lianne zei

Dit is een leuke give away!
Ik heb nog lang niet alle haaknaalden, dus die kan ik wel gebruiken :)
Groetjes Lianne

olifantje68 zei

Leuk blog heb je
Ik wil wel graag meedoen met de give away
Fijne zondag
groetjes Annie

Unknown zei

Hoi Renske, ik ben hier via Susanne
Ik ga je volgen,
Zelf haak ik niet, heb ik geen blog.
Maar mijn tweelingzusje haakt, en blogt ook vandaar dat ik hier ook rond zwerf.
Ik ga je linken op mijn fb pagina.
Groetjes Hester

Unknown zei

oh wat leuk Renske ik wil graag een gokje wagen. Ben pas zelf weer begonnen met haken dus kan ze heel goed gebruiken hihi
fijne zondag
groetjes
Elena

Vera de Gries zei

Wat leuk! Via je berichtje op Haak maar aan op je blog terecht gekomen. Ik zal het even delen op mijn blog.

Groetjes Vera (veranadine.blogspot.nl)

Sofie zei

een heel creatieve blog heb je, ik ga je volgen... en een haaknaald heb je nooit genoeg, want soms verdwijnen die hier spoorloos ;-)
Groetjes Sofie, linkje gezet!

Ingrid zei

Wat een mooie give away!
Ik zou graag daar kans op maken... vooral omdat ik een beginnende haakster ben. Dus dan kan ik van alles proberen :-)

Groetjes Ingrid

Mamadoggie zei

Leuk zeg! Ik ben net volger geworden en doe graag mee voor de haaknaalden! Ben de laatste tijd weer fanatiek aan het haken.

Groetjes,
Marieke

Ellen zei

leuk en een toffe site.
ik word volger en doe dan ook graag mee.

Groetjes
Ellen

creama zei

Wat een leuke blog heb je. Ook ik ga je volgen, en zie dat je al over de 200 bent....gefeliciteerd!
Ik waag graag een kansje bij je give-away.

Tante Izzy zei

Ik doe graag mee, een mens kan nooit genoeg haaknaalden hebben

Voske zei

Proficiat met al je volgers! Ik heb bijna hetzelfde getal, alleen is er een nulletje minder! :)Volger ben ik al een tijdje van je leuke blog en doe dan ook graag mee om het setje haakpennen te winnen.Ik heb onlangs nog één gebroken dus komen ze zeker van pas!Groetjes, Voske

mingle-mangle zei

wij zijn ook lid geworden van je blog,dus weer een dichter bij de 250!! succes met je give-away,
wij wagen dus ook een kansje

groetjes mingle-mangle

miekedaemen zei

Ook ik waag graag een gokje om de leuke give away te winnen.
Groetjes Mieke

Corien zei

Wat handig, zo'n complete set haaknaalden. Dan grijp je nooit meer mis!
Ik doe graag mee met je give away!

Kreatita T zei

Ik doe ook graag mee! En zo heb je nog een nieuwe volger erbij :)

Anita zei

Hi Renske, wat n leuke actie! Vrolijke naalden om het heken extra leuk te maken. Ik doe graag mee. Groet, Anita

Jeanine zei

Dag Renske,

Ik heb jouw blog leren kennen met het fourtjes haken. Dat was een leuk project hé! En nu kom ik hier dikwijls een kijkje nemen. Je hebt een leuke blog. Doe zo voort... En natuurlijk doe ik graag mee om de haaknaalden te kunnen winnen.

Groetjes,
Jeanine

Carla zei

Ik volg je via yahoo want ik heb geen eigen blog (gun ik mezelf geen tijd voor) Neem altijd 3 blogs per dag plus die ik in de mail volg.
Ik wil graag een kansje wagen om de haakpennen te winnen. Carla

Carla zei

Ik volg je via yahoo want ik heb geen eigen blog (gun ik mezelf geen tijd voor) Neem altijd 3 blogs per dag plus die ik in de mail volg.
Ik wil graag een kansje wagen om de haakpennen te winnen. Carla

blancouleur zei

Ik vind die gekleurde haaknaalden zó leuk!! Ik doe dus graag mee met je gave away (en ontdek een nieuwe blog!)

Unknown zei

ook ik doe mee en ga je volgen

gr linda

www.creasnuf.blogspot.nl

HaakhaakDedy zei

wow daar wil ik wel aan mee doen!

Unknown zei

extra haaknaalden kunnen wij hier altijd gebruiken! ik ga volger worden! we wagen een kansje.

Gr. Heidi & Judith

neem je ook is een kijkje op ons blog?

www.degrannys.blogspot.nl

Diana zei

Wat leuk. Ik doe graag mee. Mijn dochters pikken af en toe mijn haaknaalden in. Dus een extra setje zou heel handig zijn.

Caroline Wielfaert zei

Jaaaa! Ik zie het helemaal zitten! Superleuke give away! Groetjes!

Ingrid zei

Ha, ik doe heel graag mee!
Ik heb geen setje haaknaalden, dus komt goed van pas!

Groetjes Ingrid.

Silvia zei

WOW ... dat is pas een Give-away!!
Ben net pas begonnen met haken, en de enige haaknaald die ik heb is 2.5 mm

Ik had begrepen van haaknaald 2.5 mm dat hij een beetje éénzaam is en dat hij gezelschap zocht. Dus bij deze heb ik gelijk een linkje op mijn blogje geplaatst. Ik gunnen jouw die 250 volgers en voor haaknaaldje 2.5 mm gun ik die haaknaaldenmapje ;)

Veel succes en bedankt voor de SUPER Give-away!!
Groetjes, Silvia

Smieke zei

Ik doe niet mee met deze giveaway. Ik kan nog niet zó goed haken. Maar ik heb wel een linkje op de giveaway pagina op mijn blog gezet.

Creadiva zei

Wil hiermee ook meedoen aan je give away ! en ben je nieuwe volger

Wil wel via je blog een give away doen namelijk een gehaakte halsketting. Laat je mij weten hoe we dit gaan doen

je kan mijn creaties zien
www.creadiva.be

Groetjes
Diane

Stannel zei

Hier ook een nieuwe volger bij...Die links op andere blog hebben hun werking! En ik wil de haaknaalden zeker winnen want ik heb er geen :(
www.stannel.blogspot.be

Tineke zei

Leuk! Hier ook een nieuwe volger en wil graag ook kans maken op de give away!

ivoorwit.blogspot.com zei

Hallo,
Via "Geniet van elk moment" kom ik op je blog. Ik vind het leuk om je te gaan volgen, 'k zie leuke ideeën
Je hebt een mooie give away.
Leuke gekleurde naalden. Ik doe graag mee.
Groetjes, Thea R.

Anoniem zei

wat enorm leuk zeg maak er graag een kansje op ☺
ik zal even reclame op FB maken en op mijn blog een linkje plaatsen
op naar zoveel volgers voor jou renske

lieve groet jenneke

Unknown zei

Goedemorgen ! Natuurlijk doe ik graag mee met de give-away !

Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog !

Lieve groet, Ellen
http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

Unknown zei

Hoi Renske
Ik ben hier via me zus Jenneke gekomen.
Leuk blog en ga je volgen.
Leuke give away actie, doe graag mee!
Blog zelf niet, wel heb ik fb waar ik je zo op ga linken.
Lieve groetjes Hester
https://www.facebook.com/hester.horden

Unknown zei

Ik heb je via twitter gevonden en ben nu ook een volger :) Ik doe heel graag mee!

Ik ben naalden kwijtgeraakt en ben alles behalve compleet nu dus het zou geweldig zijn. Ook nog in die mooie kleurtjes.

Als je interesse hebt, ik heb ook een give away lopen met leuke bolletjes wol.

Groetjes Imara

http://mooigehaakt.blogspot.com

Freubeline zei

Op naar de 250! Ik waag graag een kansje!

sneksniltje zei

Hé, da's een toffe give-away. Ik ben een fervent haakster en heb dus al heel wat haaknaalden, maar die bevinden zich allemaal tussen 2 en 4,5, dus die dikkere, daar heb ik geen ervaring mee. Wel tof dat het geen plastieken haaknaalden zijn, die haken niet prettig en breken nogal eens. Ik heb het liefst de metalen dunnetjes zonder ergonomische greep, tja, als je iets gewend bent, dan voel je je er goed bij hé. En die van jou lijken me ideaal, ik doe dus heel graag mee ;)
'n vrolijk groetje,
sneksniltje

Tonny zei

Graag doe ik mee met de give away.
groetjes
Tonny

Mara zei

Wat een leuke give away! Ik doe graag mee!

Misschien vind je het ook leuk om met mijn give away mee te doen?

Groet Mara

Www.maramaakt.nl

Unknown zei

Die zouden goed van pas komen bij mij! Ik doe mee!

Unknown zei

Leuk, he, al die give away's?
Bij mij loopt er momenteel ook één:
http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/


Ik ben absoluut haaknaaldenkandidaat,dus doe bij deze mee met jouw wedstrijd.

Ik probeer ook een link naar jou te plaatsen maar moet nog uitzoeken hoe dat gaat
Tot blogs,

Made by Marieke zei

Ik doe heel graag mee met deze give-away!

Groetjes van Marieke

www.madebymieke.blogspot.com

HaakhaakDedy zei

Ps: er staat een linkje op mijn blogpagina 'give aways' naar jouw leuke give away!

Haakhaakdedy.blogspot.nl

groetjes!

RH zei

Ik zou ook graag meedoen, heerlijk die kleurtjes. Dan krijg je nog betere zin van lekker haken.....

Ik ga je volgen!

Mandy zei

Hoi Renske ik had je al een berichtje gestuurd maar vergat mijn blogadres erbij te zetten, dit is hem http://myfunnycreation.blogspot.nl/2013/02/give-away-bij-renske.html
groetjes Mandy

bengelapen zei

Goh wat een prachtgiveaway zeg!!

Die wil ik wel proberen te winnen, kan een nieuwe set gebruiken want ik speel het telkens weer klaar om er eentje kwijt te zijn als we met onze camper zijn weggeweest :)

Ik ben je net beginnen volgen en ga ook eens kijken om een link op mijn blog te zetten.

Groetjes
An

Unknown zei

Wat een mooie give away.
Ik doe heel graag mee.

Ik heb momenteel ook een giveaway, Doe je ook mee?

Groetjes Michaëla.
http://michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be/

Miriam de Vries zei

Bij toeval kom ik op je blog, wat een mooi blog heb je met veel leuke ideetjes!!! Ik kom hier graag terug, en heb me Volger gemaakt (oeh.. al bijna 250 volgers heb je!).

En doe ook heel graag mee met je Give Away, mooi hoor!!!
Ik heb nog niet veel maten haaknaalden en ze zijn ook niet zo mooi als die van jou.

Kom je ook eens kijken op mijn gezellige crea blog, 't Bezige Bijtje?

Lieve groetjes,
Miriam

Unknown zei

Ik doe graag mee!!gr Plonie

Kim Monster zei

wat een leuke set om te winnen! dan kunnen we zelf weer aan de slag :) I'm in!

x

Kim Monster zei

Hihi en nr 249! hopelijk komt er nog eentje bij!
liefs

Erika zei

Leuke give away! ik doe mee!

Liek zei

Tadaaa! Je hebt er nu meer dan 250, want ik zie dat ik volger nummer 251 ben! Gefeliciteerd hoor!
Leuk blog heb je en ik doe ook graag mee met je give away. Deze haaknaalden zijn zo fijn om mee te haken!
Ik ga snel even een linkje op mijn blog zetten. Succes,
Angélique

Unknown zei

Hallo,

Proficiat met je leuke blog.

Ik ben pas begonnen met haken en zo een setje zou heel goed van pas komen!

Groetjes

Unknown zei

Ik volg je wel, maar geloof niet dat ik hier al tussen sta, ik wil ook graag kans maken, gefeliciteerd met je 250 volgers!!!!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Amarins zei

Ik volg je al en doe heeeeeeeeeeeeel graag mee met de give away, zo'n leuk mapje waag ik graag een gokje op. Groejtes, Amarins

HandmadeByFab zei

Ontzettend leuk, ik doe mee! Ik heb ook een linkje naar je geplaatst op mijn blog.

Groetjes Fabiënne

KellyJade zei

Ik doe graag mee!
Ik zal 't vermelden op m'n blog!

Daar loopt momenteel ook nog een give-away:

http://kellyjadestyle.blogspot.be

KellyJade zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Volgen doe ik al, leuk dat je de haaknaalden weggeeft, ik heb een leuk boek in de aanbieding op mijn blog, bij elek 10 nieuwe volgers geef ik weer iets anders weg! Kom ook eens kijken
ik heb je gelinkt op fb en zal ook een linkje op mijn blog zetten
Tineke

Unknown zei

Ik ben zot van haaknaalden en moet me altijd inhouden als ik in de winkel kom, maar er is nog plaats in mijn pennezak want ben nog niet lang aan het haken geslagen maar nu al verslaafd, hihi!

crea bea in spe zei

o wow tuurlijk doe ik graag mee

Steffie zei

Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee, ben ook volger van je geworden. Ik ga een linkse zetten op mijn blog (als dat lukt;) groetjes Steveline

Gewoon Elise zei

Hoi, ik ben je nu ook gaan volgen! Wil graag leren haken, dus deze zouden goed van pas komen ;-)

Ik plaats ook een linkje voor je!!

Groetjes Elise