donderdag 1 november 2012

En toen waren het er 2..... :(

Ik liep er al een poosje tegenaan, dat de binnenkant van de sprei erg aan het trekken was, Het begin heb ik gehaakt met een "goedkope"haaknaald. Halverwegen ben ik overgstapt op een goede haaknaald met hetzelfde nummer, alleen blijkbaar waren ze niet hetzelfde..... De binnenkant van de sprei was strakker gehaakt dan de buitenkant. Eerst wilde ik het nog even aankijken, maar vannacht had ik een idee hoe ik het kon gaan aanpakken om er misschien nog wat van te maken....
Ik heb een lange strook met lossen gehaakt en die ben ik door de sprei gaan rijgen en heb toen de stokjes weggehaald. Daardoor heb ik nu 2 delen. Je ziet het al op de foto, er is 1 rij stokjes tussenuit, maar het lijkt zoveel meer....... Ik hoop dat ik zo toch nog de sprei kan gaan redden, want anders is eht wel erg zonde van het werk. En Thijsje wil graag zijn sprei op zijn bed hebben.

Groetjes Renske


Geen opmerkingen: