zaterdag 27 oktober 2012

heel veel WIP (werkjes die af moeten)

Het voordeel (of nadeel) van verhuizen is, dat je ook wel eens wat dozen of bakken tegenkomt waarin heel veel werkjes zitten waar ik ooit aan begonnen ben, of die al af zijn, maar bijvoorbeeld nog ingelijst moeten worden. Zo kwam ik oa mijn breiwerk weer tegen. Dit shirtje kon ik helaas deze zomer niet aan, maar wie weet volgend jaar zomer....
En een hele doos vol met borduurwerkjes. De meeste een heel klein stukje aan gedaan, en een aantal al best een aardig stuk. Ik moet ook dit maar weer eens gaan oppakken als al het opruim en uitpakwerk af is...... Voorlopig maar niet teveel nieuwe projecten starten. maar of dat gaat lukken? geen idee.....

Ik ben heel benieuwd wat ik nog meer tegen ga komen in alle dozen.

Groetjes Renske






Geen opmerkingen: