zaterdag 8 oktober 2011

Kaartenmakersdag

Vandaag hadden we weer een ontmoetingsdag van de kaartenmkaersgroep. Ik heb weer een super leuke dag gehad en vond het erg leuk alle meiden/dames weer te ontmoeten.

Toen ik vanmorgen binnenkwam stond er al een leuk presentje van dorien klaar, een memoblokje en een mercilabel. Super bedankt Dorien!
Na wat gezellig gekletst te hebben begonnen we met de eerste workshop. We hebben een super mooie kaart gemaakt, hgelaas kan ik hem nog niet laten zien, want ik heb hem nog niet helemaal af. Ik hoop er snel mee verder te kunnen, alleen de afdrukjes moet ik nog kleuren en het laatste afwerken.....

Na de lunch kregen we allemaal een leuk kadootje gesponsord door diverse winkels. Ik had een leuk pakketje met diverse stempelsets en leuke stickers.

Daarna aan de slag met een workshop van annemieke. Een leuke memoblokje met een gescrapte pen. Een super leuk setje om te maken voor een bedankje / kladootje.

Toen nog een leuke distress workshop en daarna kregen we allemaal nog een leuke goodybag mee met nog meer mooie spulletjes.

We zijn dus lekker verwend en ik heb een heerlijke dag gehad.

Groetjes renske



 De kadootjes uit de goodybag gesponsord door diverse winkels
 De kadootjes uit mn pakketje en wat andere leuke dingen die we kregen vandaag
 De kadootjes van Dorien
 De binnenkanten
 De beschrijving en de binnenkant van mn memoblokje
 de buitenkant

Geen opmerkingen: