zondag 18 september 2011

Kerstkaart gelift


De kaart van Tineke
Dit is mijn kaart geworden

Vanavond ben ik lekker aan de slag gegaan met de liftkaart te maken. De kaart die ik moest liften heb ik van Tineke gekregen en ik heb er flink mn best op moeten doen om niet te veel de schets te veranderen :) Heb ook een aantal accenten gebruikt die ik wel erg leuk vond in de kaart.
Ik heb hem ingekleurd met mn aquamarkers die ik weer eens uit de kast gehaald heb (moest wel, want de kast moest weg uit mn hobbyhoek :)
Verder kerstpapier gebruikt dat ik tegenkwam, net als de penny black afdruk die ik ook nog op voorraad had :)

Groetjes renske

mijn kaart

kaart van tineke

2 opmerkingen:

Janna zei

Hoi Renske,

mooie kaart heb je gemaakt. En een fijne vakantie gehad las ik. En nog niet gebonden aan de schoolvakanties dus. Met zulke temperaturen kun je je lekker opladen voor de winter want deze zomer is een beetje in duigen gevallen qua temperaturen en zon. Wij hadden in juni vakantie en niet echt mooi weer gehad, zo jammer dan.

groetjes,
Janna

Karin zei

Erg leuk!

Groetjes karin