donderdag 16 juni 2011

Kaartje met aquamarkers van promark letraset

Vandaag weer lekker gewerkt met mijn aquamarkers. Dit keer heb ik de afdruk afgedrukt met zwarte inkt en direct geembost met clear embossingpoeder. Zo was het inkleuren een stuk makkelijker. de kleuren liepen veel minder uit, en dat is wel fijn.

Ik kreeg de vraag op welk papier ik mijn markers gebruik. Ik gebruik altijd wat duurder soort aquarel papier, dus niet de hele goedkope van bijvoorbeeld de action. Mijn ervaring is dat het daarop toch minder mooi wordt. Ik heb voor deze afdruk het papier van terschelling gebruikt. Dit gebruik ik ook voor mijn distress inkt en is wel een erg fijne soort papier om op te werken.

het papier is weer van marianne design en de bloemetjes zijn bloemen ponzen van nellie snellen. De bovenste bloemetjes heb ik een klein beetje bewerkt met een zelfgemaakte glitterspray / glimmermist waarbij ik water in mn mini mister gedaan heb samen met wat perfect perls poeder. zo hebben ze een subtiel glittertje.

Verder heb ik de randpos van martha steward gebruikt en een ovale stans met mn trouvaille.

de bloemetjes heb ik afgewerkt met een perlen pen kleur magenta en het afdrukje heb ik met 3d tape opgeplakt.

Helaas heb ik moeten besluiten om mijn naam op mijn kaart te gaan vermelden (wat ik zelf altijd zonde vind van de foto) omdat er blijkbaar mensen zijn die mijn kaarten zo mooi vinden dat ze ze op hun eigen blog laten zien, alleen vergeten ze er dan bij te zetten dat ze die kaarten niet zelf gebben gemaakt maar de foto geleend hebben van mijn blog. Ik vind dat zelf ontzettend jammer want er gaat veel werk in mijn kaarten zitten en ik vind het jammer dat anderen met de eer gaan strijken. Ik vind het natuurlijk wel leuk als je inspiratie uit mijn kaarten haalt, en ik hoop dat jullie dat ook blijven doen, ondanks de tekst die ik erop zet.

Groetjes renske





1 opmerking:

Amarins zei

Wat een super leuke kaart. En hoe ik over het laatste denk heb ik je al gemaild. Het moet niet gekker worden!