zaterdag 16 april 2011

een heerlijke art specially dag

Vandaag heb ik een heerlijke dag gehad op de art specially beurs.
Ik kon er lekker op de fiets heen, want het is hier bijna om de hoek (3 km fietsen) dus dat vond ik wel erg lekker.
In de rij buiten kwam ik al bekende tegen, wat is dat toch gezellig. even bijgekletst in de rij en toen naar binnen. Ik ben meteen naar de workshopruimte gegaan waar ik aan kon schruiven bij de 1e workshop. dit was werken met druppels glimmende inkt (ben de naam even kwijt) dat op een craft sheet doen, er een rondje met je papier in draaien. laten drogen en bestempelen met stazon. daarna met een nat stokje weer wat inkt weghalen. erg leuk om eens te doen.
toen ik klaar was met deze workshop kon ik meteen door naar de volgende. dit was met een kneedgum een label maken. je stempeld met een stempel in de kneedgum en maakt zo een negatief van je stempel. een erg leuk idee om te onthouden voor achtergrondjes...
toen beneden wat rondgekeken en weer 2 workshops gedaan. de 1e was met distress inkt en de stempellap. ook een leuke workshop en weer heel anders dan de andere.
toen een workshop met krijt en babyolie. wat een grappige techniek om te doen!

toen lekker wat geshopt en nog veel meer bekende tegengekomen. Toen kwam ik bij een winkel waar neline een workshop gaf en daar heb ik meegedaan. heb super veel geleerd rond distress inkt en denk dat ik er nu ook wel mee kan gaan werken. wat is dat mooi om mee in te kleuren. weer heel anders dan emt de markers......

toen lekker gelunched en toen nog meer rondgelopen. Rond 16 uur waren mn voeten toch wel erg moe en ben ik weer richting mn fiets gegaan.
Ik heb echt genoten van deze lekkere / leuke / gezellige / leerzame dag.

groetjes renske












Geen opmerkingen: