zaterdag 2 oktober 2010

ontmoetingsdag kaartenmakers

Vandaag was er dan eindelijk de ontmoetingsdag van de kaartenmakers groep.
Gonneke ging gezellig met mij mee. We zijn eerst angelique op gaan halen e toen doorgereden naar de glind. een dorp vlak bij amersfoort. Daar waren we in totaal met 17 dames. Echt super gezellig.
Toen we binnen kwamen lag er al een super leuke goodybag met papier klaar., Voor iedereen een andere set. samen met wat lint en 3 stempeltjes.
In de ochtend hadden we een workshop van annemiek met het maken van een doosje met een label erin. De basis is van mij af, de rest moet ik nog doen. dus de foto volgt binnenkort.
Toen een lekkere pauze met een broodje kroket. Er was toen ook een loterij met voor iedereen een kado. Ik had een pakket met papier en nog veel meer andere leuke spullen.
In de middag zijn we een kaart gaan maken met een papieren zak. Ook daarvan is de basis klaar, en de rest doe ik lekker thuis. Ik ben meteen aan de slag gegaan met mn nieuwe papier.
Aan het einde kregen we nog een goodybag met schaartje, tijdschrift plakband en nog veel meer leuke dingen.
We zijn vreselijk verwend en de dag was erg gezellig. Van angelique kreeg ik nog een mooie kaart als bedankje voor eht meereizen en van annemiek kreegen we allemaal een reep chocolade (die erg lekker is) die ze mooi ingepakt had.

Onze tafel.

het kaartje dat ik van angelique kreeg
foto 1 van alle kadootjes
foto 2 van de kadootjes
het papierpakket van de ochtend. erg mooi dubbelzijdig papier
en papier uit mn pakket van de verloting.

Geen opmerkingen: