zaterdag 10 juli 2010

Vreselijk verwend

De afgelopen dagen ben ik vreselijk verwend met mooie kaarten en een super knutselwerk van mijn oudste zoon. Ik ben namelijk donderdag geopereerd aan een goedaartige tumor in mn borst, die ze weggehaald hebben. Ben daar nu van aan het herstellen en merk dat het kaarten maken nog niet echt gaat helaas.
Ik heb erg mooie kaarten gekregen van een aantal blog volgers maar ook meiden die ik ken van de yahoo groepen waar ik lid van ben. En van heel veel van mijn collega's die emt zijn alln een super mand hadden gemaakt emt allemaal kadootjes, van tijdschriften tot chocolade, tot kaarsjes, doucheschuim, snoepjes enz enz enz. Een super verwenpakket. En iedereen had er een kaartje bij gedaan, omdat ze weten dat ik zo dol ben op kaartjes. Op de BSO hebben een aantal kinderen een mooi knutselwerk en een zelfgemaakte kaart gemaakt emt alle namen an de kinderen erop. En bij mijn zoon op het dagverblijf hebben ze met Niels geknutseld. Hij heedt me trots geholpen met uitpakken. (hij had het woensdag al gemaakt en toen zei hij: Mama als jij uit het ziekenhuis bent, mag je hem uitpakken. dan zeg jij: wat een mooie bloem heb jij gemaakt. Zo had hij dus ongemerkt voor hem verklapt dat het een bloem was)

2 opmerkingen:

chantal zei

hoi renske
beterschap met je herstel;)
je hebt in iedergeval ene een hoop leuke kaarten gekregen
liefs chantal

Hetty zei

Wat een mooie kaarten heb je gekregen vooral van je zoon natuurlijk en heel veel beterschap

gr hetty