zondag 4 juli 2010

soms zit het mee, soms zit het tegen....

en helaas zit het me vandaag tegen.
was vanmiddag heerlijk wezen fietsen met de jongens toen ik ze thuis van de fiets af wilde tillen. Niels (oudste) was erg enthousiast, en  bewoog wat wilt op de fiets. de fiets ging wankelen en ik wilde hem opvangen, bleef ik met mn pink achter het fietsstoeltje hangen en knap hoorde we.... de fiets gelukkig niet gevallen, maar mn vinger lekker krom. dus een ritje naar de EHBO, blijkt mn pees gescheurd te zijn die ervoor zorgt dat je je vinger kan strekken. Zit nu 6 tot 8 weken in een spalk. Kan gelukkig nog wel typen, maar hobbyen zal wat moeilijker gaan. dus weet niet of er veel kaarten van mij gaan komen de aankomende weken.

7 opmerkingen:

Cheryl zei

Beterschap Renske!

Groetjes, Cheryl

chantal zei

jeetje wat een pech zeg:( heel veel sterkte je hebt het geluk dta et mooit weer is dan ga je sneller naar buiten dan achter de knutseltafel toch?
liefs chantal

hennie zei

Wat een pech Renske, wat zit een
ongeluk toch vaak in een klein hoekje!
Ik hoop dat je je afleiding kunt vinden in andere dingen, heel veel sterkte.
Groetjes hennie.

nora zei

Wat naar voor je Renske,veel beterschap,ik hoop dat je snel weer kunt freubelen.Groetjes Nora

Baukje zei

ja soms heb je van die dagen als het mis gaat, gaat het ook gelijk helemaal mis.
Ik wens je heel veel beterschap en gelukkig is het mooi weer dus vervelen zonder knutselen valt wel wat mee denk ik.

groetjes Baukje

Tamara zei

oei...dat is heel vervelend!
Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
x Tamara

Ilonka zei

Ach arme jij Bah jakkes wat is dat balen voor je. En wat een pech. Ik hoop dat je je kunt vermaken. Geniet in de tussen tijd maar van het mooie weer. En doe het maar rustig aan. Het freubelen komt vanzelf weer.

Dikke knuf Ilonka