maandag 5 april 2010

Vakantiekaarten

Vandaag kwam ik met het opruimen een mapje tegen waar een hele serie kaarten in zaten die nog afgemaakt moesten worden. Ik had hetgrootste deel al gemaakt op vakantie in spanje (oktober 2009) Het werd dus wel tijd dat ze een keer afgemaakt werden. Ze moesten nog op kaartkarton geplakt worden en er moest nog een tekst bij. Dat heb ik dus vanmiddag even gedaan tussen het opruimen door. De stempel is van magnolia. Ik heb de afdruk ingekleurd met markers. Verder simpel gehouden omdat het papier al druk is. Stempel is weer van magnolia. ingekleurd met markers. De rand is de martha steward pons meisje is van magnolia ingekleurd met markers. tekst is een rubon. ik heb hotfixsteentjes gebruikt en de martha steward pons weer een stempel van magnolia en weer ingekleurd met markers. rand is martha steward pons en de tekst is een robon. Bij alle kaarten heb ik de schetsen zelf bedacht. Ik ben gewoon gaan snijden en ik keek iedere keer of er nog wat bij moest of niet.

1 opmerking:

chantal zei

schitterende kaartjes renske
erg leuk gedaan
liefs chantal