zondag 25 april 2010

Tip: Goedkope bloemen

Ik ben vaak op zoek naar leuke, maar goedkope embilshments voor op mijn kaarten. Zo kwam ik deze bloemen tegen bij de action, en nog 2 bosjes bij de xenos. Deze bloemen varieren van prijs van 1 tot 2 euro per bos. En je haalt er verbazingwekkend veel bloemen vanaf. Het is even een klus om ze uit elkaar te halen, maar als je daarmee klaar bent, dan heb je ook wat :) Dit waren de bosjes met bloemen Dit zijn alle bloemen als je ze uit elkaar gehaald hebt. (de tafel is 75 cm breed) Een close up foto Dit is een bak die iets groter is dan A4 papier. Voor ongeveer 10 euro heb je een bak vol met mooie bloemen. De witte bloemen zijn ook erg goed te kleuren met de airbrush. Zo kan je ze dus alle kleuren van de regenboog geven.

2 opmerkingen:

celia zei

Een super idee!Liefs,Celia.

SCRAP TALK zei

Hoy Renske,
Ik vind dit heel leuk! Ik ben gek op flowers en zal dit dus zeker uitproberen!
xxx
C.