zaterdag 24 april 2010

Kaartje voor de wedstrijd van Tiets

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de wedsstrijd op de groep van Tiets. Deze digi stamp is speciaal voor de wedstijd gemaakt. Ik vind het een leuke digi om te gebruiken. Ik heb er een lekker zomers kaartje van gemaakt, met erg veel stickels. Wat is dat toch leuk spul om te gebruiken. De swirl heb ik gesneden met mn slice. Ik kreeg daarvoor vandaag de handsfree kit binnen. Wat werkt dat lekker!!! Ben helemaal blij. Zeker voor stukken waar hij langer aan het snijden is is dit ideaal. Het afdrukje heb ik uitgesneden met de cuttlebug met een nestability en met foamtape opgeplakt. Ingekleurd met markers. Papier is van WeR Memory Keepers de white out collection. Erg leuk papier om mee te werken. Het label is uit een uitdrukvel van Crate Paper de Baby bee serie.

1 opmerking:

chantal zei

wouw erg leuk kaartej renske
echt super
leuke kleuren combinatie ook
liefs chantal