zondag 4 april 2010

Gele kaart

Vanmorgen ben ik aan de gang gegaan met de schets voor cute stamps and cards blog. Daar hebben ze een leuke challenge waar een hele mooie prijs mee te winnen is. Ik heb hem weer heel gehouden. Dat vind ik nu heerlijk werken met dit sombere weerk. De stempel is van magnolia ingekleurd met markers. papier komt van american traditional designs en de andere weet ik niet. de steentjes zijn strass steentjes. De lintjes komen uit mn grote bak. de scallop ovaal is gestanst en geembost met de nestabilities en de cuttlebug.

4 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kaartje renske
erg leuk
liefs chantal

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een vrolijk kaartje in het geel,leuk dat je meedoet de sketch bij cute stamps and cards.
Groetjes Agnes

SCRAP TALK zei

Hoy Renske,
Mooie kaart!
Vrolijk Pasen!
xxx
C.

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Leuke kaart!! En leuk dat je meedoet, ik zal voor je duimen :-) Groetjes,
Jacqueline