maandag 1 maart 2010

Ribbonbus

Gisteren avond maakte ik de melkpoederbus van thijs zijn babymelk leeg en opeens kreeg ik een idee wat ik ermee kon doen. Namelijk het maken van een bus voor een deel van mn lintjes. Ik kwam er namelijk vandaag achter dat ik lang niet al het lint dat ik wilde in 1 bus kwijt kon, dus als de volgende bus (over een krappe week) leeg is kan ik er nog 1 gaan maken. Ik had al wel eens een doosje gezien met gaatjes erin voor de lintjes, en een speciaal tasje met gaatjes erin voor linten, en zo kwam ik op dit idee. Ik heb hiervoor de challenge op het challengeblog van scrap cards gebruikt Ik heb met mn bigbite allemaal gaatjes in de deksel gemaakt waar de lintjes doorkonden. Verder heb ik de bus bekleed met designpapier en daarna diverse magnolia meisjes ingekleurd en erop geplakt. Ik heb eht afgemaakt emt een grote bloem, een label, het woord ribbon en een aantal vlinders. Een erg leuk klusje om te doen.

2 opmerkingen:

Ellen zei

Super leuk en gaaf dat je opeens op dat idee kwam, helemaal top !!

Anoniem zei

wat een gaaf idee, al je lintjes overzichtelijk en zonder warboel.
bedankt voor het meedoen aan de challengeblog
gr Margreet