zondag 15 november 2009

3e kerstkaart van vandaag

Ik heb vandaag echt een heerlijke dag gehad.Ik had me dat ook voorgenomen om rustig aan te doen, omdat ik net hersteld ben van mezicaansegriep en ik morgen weer aan de slag ga. Ik wilde even energie opdoen voor morgen. De kinderen waren helemaal super!! Al was niels wel wat moe. Maar ze waren heerlijk zelf aan het spelen en ik hoefde ze niet de hele tijd te vermaken. Al heb ik wel lekker met de treinbaan gebouwd met niels en vanmiddag een grote garage gebouwd met hem voor al zijn auto's. En met thijs heerlijk boekjes zitten lezen. Ik heb vandaag 3 kerstkaarten kunnen maken. Dit is de 3e kaart van vandaag. Niels heeft heerlijk zitten te kleien, zitten te knippen, plakken kleuren enz enz toen ik de kaartjes aan het maken was. En hij helpt mij altijd super goed met het eraf trekken van de beschermlaagjes van het dubbelzijdige teep. Want die laagjes kon hij dan weer in kleine snippers knippen. Op deze kaart staat weer een magnolia en een hele serie met bloemen van de nellie snellen ponzen. Verder afgewerkt met strasssteentjes en knoopjes.

Geen opmerkingen: