zondag 21 juni 2009

reacties op ribbonkastje

Ik had ook een foto laten zien op de yahoogroepen van mijn kastje. Ik werd overspoeld met leuke reacties. hier een aantal van de reacties:
Wauw Renske!! Wat een mooi kastje en wat een goeie oplossing om het op stukjes wc-rol te doen! Heb je het kastje zelf gemaakt van een patroon of zo of heb je hem gekocht?Zoiets zou ik ook wel willen dan zijn ze mooi allemaal opruimd en het staat zo leuk al die lintjes vind ik!
Groetjes,Esther
Hallo Renske,
Waar heb je geleerd om zulke mooie kastjes te maken? Ik vind het echt geweldig.
Veel plezier van je nieuwe aanwinst.
Groetjes van Marianne
ziet er mooi uit renske
creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen..
Jemienee wat knap zeg Renske. Is dat weer met foamboard gedaan? Prachtig ziet het eruit.
Jeeeeeeee!!! Jij bent helemaal LOS op dit materiaal en de kastjes he! Ik ben jaloers ;-) het ziet er zooooooo mooi uit allemaal! Wat een goed idee hoe je dit hebt gemaakt! Het ziet er SUPER uit! Chapeau! groetjes alice
Mooi Renske!! Hij is wel hoog geworden of niet? En heb je de schapjes schuin aflopend naar achter gemaakt?
Groetjes Rina HANDIG zeg!!!!

Meid wat ben je handig.

Hihi lijkt wel een professionele kast.

Ik zie groen hoor.

Groetje José

Geen opmerkingen: