woensdag 12 november 2008

scrapagenda

Ik heb al een hele poos de schrapagenda voor volgendjaar in huis liggen. Iedere keer neem ik me voor ermee aan de slag te gaan, maar komt het er maar niet van. Vandaag heb ik hem er eindelijk bij gepakt. Ik heb ervoor gekozen hem heel simpel te houden zodat er de minste kans is dat ik hem zat ben halverwege het jaar. Alle randjes van het scrappapier zijn gesponst met bruin. Verder gemat op diverse stukjes papier, en ook diverse soorten scrappapier uit 1 serie gebruikt. De voorkant en de binnenkant voor zijn nu af. De foto glanst een beetje, maar dat komt omdat ik hem direct geplastificeerd heb. Zo blijft hij het mooiste hoop ik.
Dit is de voorkant. Het jaartal is met stempels gedaan die ik zaterdag in de winkel in ede gekocht heb. het woord agenda zijn stickers.
Dit is de binnenkant.

Geen opmerkingen: