zondag 10 augustus 2008

uitdaging nr. 18

Stempel nummer 18 was alweer aan de beurt, wat gaat dat hard met mn uitdaging. Heb alweer bijna 10 % erop zitten. Dit keer weer een kerstkaart. Ik heb het mezelf lekker lastig gemaakt, want ik probeer ondertussen ook door mijn vele vellen restpapier heen te komen. Daar zat geen groen, of rood in, dus dan maar een andere kleur voor een kerstkaart. Dit keer roze en paars met een mintgroen lintje. Op het lintje staan woorden als snow enz. Ik heb hem weer ingekleurd met twinklin h2o verf. Blijft leuke verf om te gebruiken en de kleuren passen erg goed bij eht achtergrond papier dat ook mooi glimt. verder de "bont" stukjes van de muts en het jasje met speciaal spul gedaan dat je moet verwarmen met de heattool en dan lijkt eht net een soort sneeuw/watten. Zo komt er wat diepte in de kaart. Het sterretje komt uit een zak met voorgesneden figuren geloof van de action maar kan ook de kruitvat zijn.

2 opmerkingen:

Cheryl zei

Hey Renske,

gaat goed he met je uitdaging! Leuke en mooie kaartjes heb je gemaakt!
Ik heb wat voor je achtergelaten op mijn blog ;)

Knuf Cheryl

Dawn zei

Lovely card great colours