maandag 4 augustus 2008

2 kerstkaarten

Vanmiddag terwijl niels aan het spelen was weer 2 kerstkaartjes gemaakt.
Ik heb dezelfde schets gebruikt als gisteren, alleen heb ik nu de eyelets en splitpennen op een andere plek gedaan.
Ik vond dit een heerlijke en makkelijke schets om te maken, zeker omdat ik tijdens het maken ook niels in de gaten moet houden.
Ik heb nog een hele serie kerstkaarten te gaan, maar het beginnetje is er. Ben helemaal in de kerstsfeer, dus ik verwacht dat er de aankomende tijd nog wel meer kerstkaartjes langs zullen gaan komen.
Het papier komt weer uit mn restantenbak. Dit waren de laatste grote stukken vandeze serie, dus ik zal de kleinere stukken met ander papier gaan combineren. En de bodem van de restantenbak is nog lang niet in zicht, dus er komen nog meer kaarten uit de restantenbak aan.





Geen opmerkingen: